یکی از رموز زیبایی، داشتن دندان‌هایی سفید و براق است. اما تعداد خیلی کمی از مردم در جهت حفظ سفیدی طبیعی دندان‌هایشان تلاش می‌کنند. دندان‌های زرد مشکلی است که در بسیاری از افراد مشاهده می‌شود. سفید کردن دندان فرایندی است که رنگ طبیعی دندان را برمی‌گرداند. این فرایند در علم دندان پزشکی بلیچینگ نامیده می‌شود. سفید کردن دندان امروزه به پرطرفدارترین عملهای زیبایی در صنعت آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است. امروزه روش‌های متنوعی برای سفید کردن دندانها وجود دارد، که می‌توان بلیچینگ، پودرهای سفیدکننده و نوارچسب‌های سفیدکننده دندان را نام برد.

در کنار درمانهایی با فرایندهای شیمیایی و هزینه بَر، همیشه درمان‌های خانگی نیز وجود دارند که می توانید به جای صرف هزینه برای خرید محصولات سفیدکننده دندان با صرف کمی وقت و استفاده از این درمان‌های خانگی سریع، آسان و طبیعی، دندان‌های سفیدی که به دنبال آن هستید را به دست آورید. مزیت این روش‌های طبیعی بی ضرر و مقرون به صرفه بودن آنهاست.

قبل از بکارگیری هرگونه درمان برای سفید کردن دندان بهتر است بدانید علائمی نظیر خوردگی مینای دندان، بوی بد دهان و حفره های زرد روی دندان ها هشداری برای شروع تغییر رنگ دندان هاست.